Wednesday, March 9, 2011

tentang aby kabota .:)


dea c ABY KABOTA @ ITIK . hahha teda lah men2 setja teda itik , just saya jaq call dea itik , coz dea call saya ikan kan . hehe :) sweet . <3 . hehe . saya nak share ma ko nhe daling [blog] . mcam saya falling loe ma dea nhe . hurmp . dea pun getuh juga . but .? TRAUMA saya dengan nama nya CHINTA .! tp tak slah kan ? if saya try tuk isi hati saya ? terus terang saya masih syg kn xbf saya , biar saya benci sangat 2 dengan dea , but perasaan tu tak hilang2 . saya berharap sgat perasaan tu akan hilang suatu hari nnte . mesty juga saya harus lupa kan dea . hilang kn dea dri ingtan saya . bila saya berjumpa dengan aby kabota , hati saya rasa tenang setja , masalah saya , seakan2 hilang ? apakah itu ??? hurmp ! tak tau lah , maybe saya sayang dea kot ?? kemungkinan kn ??? hati saya rasa mcam tuh , jatuh CINTA ma dea aby kabota . bukan lagi macam , dah mmg sah . saya rasa getuh . :) tp saya tak perlu terburu2 tuk hal mcam nhe , saya tau ini masihh terlalu awal tuk saya mulakan yg baru , life must go on kan .? hurmp ! hope sangat saya tak akan rasa menyesal . jujur ri hati saya mmg saya sayang kan dea . biar pun dea tak ksah apa yg terjadi nagn diri saya . tetap juga saya tak perlu terburu2 . mcam tuh , i know he is very nice person :) dea faham perasaan saya macam mna , :) tp susa juga kalau lelaki yg terlalu bnyak FANS nhe , ssah skit kn? apa2 pun , saya tak harus terburu2 mcam nhe .:) hapey sgat dpat kenalan mcam dea , dea wat aku ketawa , senyum . mau jdi gila pun ada .:) hahahha ! sangat2 hapey ma dea . :) RINDU SAYA MA KAU ITIK . :)

0 comments: